Wyjaśnienie Drukuj
Wpisany przez Administrator   
środa, 25 września 2013 18:36

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi spraw związanych z możliwością umorzenia opłaty za gospodarowanie odpadami oraz pojemników służących do zbierania komunalnych odpadów Związek Komunalny Gmin Powiatu Chełmińskiego informuje:

  1. Informacje o braku pojemnika przeznaczonego do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych należy zgłosić najpóźniej do 30 września br.,
  2. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z brakiem odbioru odpadów prosimy zgłaszać w przeciągu 3 dni od daty wyznaczonej w harmonogramem, późniejsze zgłoszenia nie będą rozpatrywane,
  3. Jeżeli w posiadaniu jest pojemnik do zbierania komunalnych odpadów zmieszanych, na podstawie umowy zawartej przed 1 lipca 2013 z firmą ZUM Sp. z o.o. to nie ma podstawy do umorzenia opłaty ze względu na brak pojemnika,
  4. Informujemy, że opłaty za gospodarowania odpadami są zobowiązaniem osobistym, co wyklucza możliwość zapłaty przez osobę trzecią, a nie przez podatnika.

Prosimy, aby właściciele nieruchomości sami (nie przez np. członka rodziny) dokonywali tych opłat z uwzględnieniem nadanego przez Związek Komunalny indywidualnego numeru konta z własnego konta. Dopuszczalna jest jedynie możliwość zapłaty zobowiązania za osoby trzecie przez pocztę polską

Poprawiony: poniedziałek, 14 października 2013 07:55